Acil Servis ve Ameliyathanede Günlük Yönetim Sistemi

Amaç

İş süreçlerinin hedeflenen etkinlik ve verimlilikle yürütülmesi, standartlaştırılması ve iyileştirme kültürünün oluşması için gerekli araç, prensipler, metotların aktarılması sağlanması

Acil servis ve ameliyathanede gerçekleşen günlük, haftalık, aylık problemlerin kronik hale gelmeden çözülmesinin sağlanması

Kapsam

Acil Servis için;

  • Acil Servise Yeniden Başvuru oranı
  • Ortalama müşahade süresi
  • Konsültan hekimin acil servise ortalama ulaşma süresi
  • Yeşil, sarı, kırmızı alana gelen hasta oranı

Ameliyathane için;

  • Ameliyathane salon doluluk oranları
  • Operasyonlar arası temizlik süreleri
  • 16:00’dan sonra planlanmış uzayan ameliyat sayısı
  • Post-op ve pre-op’da bekleme süreleri

gibi kritik performans göstergelerine odaklanarak günlük, haftalık, aylık olarak toplantılar yapılması.

Yöntem

Sahada hızlı kararlar (Huddle-ayakta toplantı) toplantısı ile acil servis ve ameliyathanede günlük yönetim sisteminin hayata geçirilmesi

YUKARI