Tüm ihtiyaçlarınızı karşılayacak, katma değeri yüksek çözümler..|Uçtan uca öğrenme deneyimi..|Özelleştirilebilir eğitim programları..

Mavi Yaka Çalışan İletişimi ve Yönetimi Eğitimi

Mavi Yaka Çalışan İletişimi ve Yönetimi

Kuruluşlar, müşteri memnuniyetini tüm çalışanlarının katılım ve katkısıyla sağlayabilir. Bu anlamda işletmelerin önemli problemlerinden biri de çalışan memnuniyeti ve bağlılığıdır. İnsan kaynakları politikaları oluşturulurken beyaz yaka çalışanları hedefleyen uygulamalara ağırlık verirler.

Mavi yaka çalışanlar ise genellikle sanki aynı gemide yer almayan yolcular gibi görülür.

Aidiyet duygusunu arttırmak ve firmalara bağlılığı sağlamak için eylem planları yapmak; çalışanların sadece kanuni olarak zorunlu eğitimlerine değil kişisel ve mesleki gelişimlerine de yatırım yapmak ve sosyal organizasyonlarda mavi yakaya da yer vermek gerekir.

Mavi Yaka Çalışan İletişimi ve Yönetimi Eğitimin Amacı

Günümüz rekabetçi dünyası kuruluşları kaynaklarını en iyi ve doğru şekilde değerlendirmeye zorlamaktadır.

Kuruluşların en önemli kaynağı ise, enerjisi, yaratıcılığı, bağlılığı ve üretkenliğiyle insan gücüdür.

Mavi yaka/ beyaz yaka ayırımının çok yoğun olduğu hatta iş sonuçlarına etki eder hale geldiği kuruluşların sürdürülebilirliği ciddi risk altındadır. 

Bu eğitimde mavi yaka ile çalışan yönetici ve ilgili bölüm çalışanlarının katılımıyla mavi yaka mitlerinin ele alınması hedeflenmektedir. Böylece etkili ve doğru mavi yaka iletişimi ve yönetimi için nelerin yapılması gerektiği konuşulabilir.

Mavi Yaka Çalışan İletişimi ve Yönetimi Eğitimin İçeriği

  • Mavi Yaka – Beyaz Yaka Ayırımı
  • Çalışan Bağlılığı
  • Mavi Yaka Çalışanların Memnun Olmadığı Konular
  • Günümüz Dünyası
  • Rekabette Yaşanan Değişim
  • Yirmi Birinci Yüzyılın Öncelikleri
  • Bilgi İşçilerinin Kimliği
  • Grup Dinamiği
  • Grup Dinamiklerinin Bireye Etkisi
  • Çatışma Yönetimi
  • Çatışmada Karşılıklı Bağımlılık
  • Çatışmanın Yapısı
  • Çatışmayı Besleyen Duygularımız
  • Çatışma Tepkileri
  • Çatışma Tercihleri
  • Çatışma ile Başa Çıkmada Beş Yaklaşım
  • Duygusal Zeka
  • Duygusal Zeka Yetkinlikleri
  • İhtiyacımız Olan Sosyal Yetkinlikler
  • Sosyal Psikoloji Açısından Stereotip Kavramı
  • Karşıtlık Yaratmak ve Yargılamak
  • Duygu Yönetimi ve Güçlü Duygularla Baş Etmek
  • Zor İnsanlarla Başa Çıkmanın Yolları
  • Paradigma
  • Kendini Tanıma – Johari Penceresi
  • Dinlemenin Beş Seviyesi
  • İletişimde Engeller
  • Etkin Dinleme
  • Yanlış Anlama
  • Beden Dilimiz
  • Empati
  • Güçlü İletişim için Doğru Sorular
  • Empati ve Empatik İletişim
  • İletişim – Etkileşim Boyutları
  • Yönetim Kavramı
  • Yönetim Becerileri
  • Liderlik
  • Liderliğin Etki – Güç Kaynakları
  • Yönetici ve Lider
  • Durumsal Liderlik
  • Dört Temel Liderlik Yaklaşımı
  • Motivasyon
  • Çalışanların Motivasyonunu Sağlama
  • Algı Yönetimi
  • İş Yerinde Takdir Dili
  • İnsanlara İlgi Gösterme
  • İnsanları Uyarırken Nelere Dikkat Etmeli?
  • İlk Kademe Yöneticinin Rolü
  • Mavi Yaka Performans Yönetimi
  • Mavi Yaka Personel İçin Ne Yapımalı?
  • Mavi Yaka Yönetimi için İletişim Planı

Katılımcılar

Mavi yaka ile çalışan ilk, orta ve üst kademe yöneticiler, insan kaynakları, idari işler ve ilgili diğer bölümlerin uzman ve çalışanları

Eğitim İhtiyaçları

Eğitim salonu, projektör, yazı tahtası ve üzerinde kağıtlar (flipcharts), renkli kalemler, çeşitli renkte yapışkan bantlar, grup çalışması için pano veya duvar hazırlığı (hazırlanan A4 kağıtlar asılacak), kağıt yapıştırmak için bant, video görüntüsü için ses sistemi.

Kategori: Kurumsal Gelişim Eğitimleri
Mavi Yaka Çalışan İletişimi ve Yönetimi Sınıf Eğitimi Süresi: 2 Gün
Mavi Yaka Çalışan İletişimi ve Yönetimi Online Eğitimi Süresi: Günde 6 Saat olacak şekilde 2 gün planlanmıştır. Eğitim zoom uygulaması üzerinden gerçekleşmektedir.

%10 İndirim Promosyon Kodu ve Güncel Bildirimlerimiz İçin Posta Listemize Abone Olun !

En doğru ve profesyonel çözüm ortağınız olan Grupas Gelişim olarak zamanla yarıştığınızı biliyoruz. Bu nedenle en hızlı kurumsal ve kişisel çözümleri sunuyoruz.

Hızlı İletişim Formu

Grupas Gelişim TPM Akademi hizmetleri hakkında daha fazla bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Sizlere daha iyi bir deneyim sunmak için çerezleri kullanıyoruz. Çerezler ile toplanan kişisel verileriniz belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılmaktadır. Çerezler ve Gizlilik