Operasyonel Mükemmellik Eğitimi

Operasyonel Mükemmellik, bir kuruluşun tüm iş süreçlerinde, bütün paydaşları için en iyisi araması ve uygulaması anlamına geliyor. Operasyonel Mükemmellik, üretim, hizmet, devlet daireleri, sağlık, eğitim, STK’lar… tüm sektörler için geçerlidir. Her türlü geliştirme tekniğini eksiksiz bünyesinde barındıran çağdaş yaklaşım.

Eğitimin Amacı:

  • Kalite Çemberlerinden, Endüstri 4.0’a kadar uzanan gelişim sürecinde kullanılan tekniklerinin tamamını bünyesinde topleyan, bir yaklaşımı öğrenmek
  • Yalın’ın Büyük Sensei’si Dr. Shingo’nun öğretisinin bildiğimiz tekniklerle bağdaştırılması
  • Geçmişimize sahip çıkarak, geleceğimize daha bilinçli ve yetkin olarak yürüyebilmek

Eğitimin İçeriği:

  • Buhar Makinasından Endüstri 4.0’a gelişimin kısa tarihçesi
  • Toplam Kalite, TPM, Yalın Üretim/Yönetim ve sonunda OPerasyonel Mükemmellik
  • OpEx Modeli
  • İnsana Saygı
  • Liderin alçak Gönüllülüğü
  • Daima Mükemmeli Aramak
  • Kaynağında Kalite
  • Akışı ve Çekmeyi Sağlamak
  • Bilimsellik
  • Sürece Odaklanmak
  • Sistematik Düşünce
  • Amacın Tutarlılığı
  • Müşteri İçin Değer ve Kayıplarımız
  • Kayıp Maliyet Muhasebesi Tanıtımı
  • Bir Uygulama Örneği

Katılımcılar:  

Üst, orta ve ilk seviye yöneticiler (direktör, müdür, şef, formen, ekipbaşı)

Süre:

1 gün, teorik eğitim, 3 grup çalışması, Türkiye’den başarılı bir örnek

Eğitim İhtiyaçları:

Eğitim salonu, HD projektör, yazı tahtası ve üzerinde kağıtlar (flipcharts), renkli kalemler, çeşitli renkte yapışkan bantlar, grup çalışması için pano veya duvar hazırlığı (hazırlanan A4 kağıtlar asılacak), kağıt yapıştırmak için bant, video görüntüsü için ses sistemi, Katılımcıların gönüllü katılımı.

YUKARI