Bizim Takım

Kurucu Ortaklar


Selami Güven ANTAL

Kurucu Ortak / Yönetim Danışmanı 
Selami Güven ANTAL

Selami Güven ANTAL

Kurucu Ortak / Yönetim Danışmanı

İTÜ Endüstri Mühendisliği ve Doğuş Üniversitesinde İşletme Yönetimi Yüksek Lisansını tamamlamıştır. Çalışma hayatına NASAŞ Alüminyum AŞ’de Bakım Planlama Mühendisi olarak başlamıştır.
Kibar Holding’e bağlı bir kuruluş olan Assan Alüminyum AŞ’de 20 yıl boyunca Üretim yönetimi, fabrika organizasyon yönetimi, yönetim sistemlerinin kuruluşu ve yönetimi alanlarında görev almıştır. EFQM Yönetim Modelinin Kurulması ve Ulusal Kalite Başarı Ödülünün 2003 yılında Ulusal Kalite Kongresinde alınmasına koordinatörlük yapmıştır. TPM (Toplam Üretken Yönetim) Modelinin kurulması ve 2009 yılında Japonya’dan TPM Ödülü alınmasına koordinatörlük yapmıştır. İyileştirme takım çalışmalarının yönetilmesi ve saha uygulamalarında yer almış ve 2010 yılından itibaren, sektöründe sürekliliğe ve başarıya önem veren kuruluşlara operasyonel mükemmellik alanında eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunmaktadır.
Sıfır Kaza, Sıfır Arıza ve Sıfır Kalite Kusuru’nu sağlamayı mesleki misyonu olarak görmektedir.
Organizasyon üretkenliğinin artırılması ve maliyetlerin düşürülmesi konularında danışmanlık yaptığı kuruluşların çalışanlarıyla, takım dayanışması yaklaşımıyla, sorunları ele almakta ve sahada uygulanmasına destek olmaktadır. Metal Sektörü, Gıda Sektörü, Otomotiv ve Yan Sanayi Sektörü, Tekstil Sektörü, İnşaat Sektörü, İlaç ve Sağlık Sektörü, kamu kuruluşlarında (Belediye, Valilik, Kaymakamlık ve İl Özel idaresi) çok sayıda çalışma yapmış ve eğitim hizmetleri sunmuştur. Odak ilgi alanı insanların gelişimini sağlamak, saha uygulamalarıyla performansın artırılması ve takım çalışmasını hayata geçirmektir.
2010-2011 yılları arasında Kalder Yürütme Kurulu Üyeliği yapmıştır. Halen KalDer Eğitmenidir. 2010 ve 2014 yıllarında, Japonya’da çeşitli fabrikaları inceleme, kıyaslama fırsatı elde etmiş ve Toyota Engineering Corporation- Nagoya’da eğitim almış ve workshop çalışmalarına katılmıştır. Evli ve Mimar Neslihan Antal’ın Eşi, Zeynep ve Mert’in Babasıdır.

Erol ÖZDEN

Kurucu Ortak/ Yönetim Danışmanı
Erol ÖZDEN

Erol ÖZDEN

Profil Yetkinlikler  Unvan
 Kalite Kontrol ve Üretim Mühendisliğinden Genel Müdürlüğe uzanan 30 yılı aşan sanayi tecrübesi.

NASAŞ Alüminyum Tesislerinde Kalite Kontrol Mühendisi olarak başladığı çalışma hayatını Assan Aluminyum ‘da çeşitli görevler alarak sürdürdü. Sırasıyla; Assan Galvaniz Tesislerinde İşletme Mühendisliği, Assan Alüminyum Tesislerinde Ar-Ge Mühendisliği, Döküm İşletmesi Müdürlüğü, Levha İşletmesi Müdürlüğü, Kaynak Planlama Müdürlüğü, Fabrika Müdürlüğü ve İşletmelerden sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevlerinde ve çeşitli proje çalışmalarında bulundu. Çalışma hayatını en son İstal Alüminyum firmasında Genel Müdür olarak tamamladı.
2003 yılında Ulusal Kalite Ödülü ve 2009 yılında Japonya- JIPM’den TPM Ödülü çalışmalarında aktif görevler almış, üniversiteler ve araştırma kuruluşları ile ortak çalışmalarda bulunmuş, çeşitli dergi, konferans ve sempozyumlarda çalışmalarını makaleler ve sunumlar halinde iletmiştir.

2007 yılından itibaren KalDer Ulusal Kalite Ödül Değerlendiriciliği yapmaktadır.
• Yalın Yönetim, Yalın Üretim, Yalın Akış ve Yalın Dönüşüm
• Kurumsal Gelişim ve Aile Şirketlerinin Dönüşümü
• TPM (8 Pillar)
• Stratejik, Taktik ve Operasyon Planlama
• Süreç Yönetimi
• Maki Gami
• ABC (Aktivite Bazlı Maliyetlendirme)
• Kayıp - Maliyet Yapısı ve Analizi
• ERP modelleme ve uygulama
• MES (otomatik veri toplama)
• Stok Yönetimi
• Yönetim Sistemleri
• (ISO 9001, ISO 14001 OHSAS 18001, ISO 16949)
• EFQM Mükemmellik Modeli
• BSC (Balanced Scorecard)

Kurucu Ortak


İletişim

erol.ozden@grupas.com.tr

Eğitim

Metalurji ve Malzeme Mühendisi (İTÜ)

İcra Kurulu Üyeleri


İlhami OK

İcra Kurulu Üyesi/ Kıdemli Danışman
İlhami OK

İlhami OK

Profil Yetkinlikler  Unvan
1989 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünü, 1991 yılında Marmara Üniversitesi Çağdaş İşletme Enstitüsünde İngilizce İşletme Yüksek Lisansını tamamlamıştır.
25 yıl Alüminyum ve Yassı Alüminyum sektöründe faaliyet gösteren üç en büyük firmada; orta-üst düzeyde mali işler ve finansın tüm süreçlerini kapsayacak şekilde yönetici olarak görev yaptı.
İlk 4 yıl, Nasaş Alüminyum San. Ve Tic. A.Ş.’ de; Mali Kontrol, Satış Alacak ve Tedarikçi Hesapları süreçlerinde yer alarak, Değişken/ Sabit Maliyet kavramları ve bütçe entegrasyonunun sağlanması gibi bir çok iyileştirme projelerinde liderlik yaptı.
Sonraki 18 yıl Assan Alüminyum San.ve Tic. A.Ş./ Kibar Holding’ te; Finansal Planlama, Finansal Analiz ve Raporlama (VUK,IFRS, Fonksiyonel ve Raporlama Para Birimleri bazında ) , İç Kontrol Sistemleri, Hazine ve Nakit Akış Yönetimi, Vergi Planlaması ve Yönetimi, Maliyet ve Karlılık Yönetimi (ABC), Finansal Kontrol Sistemleri, Finansal ve Yönetsel Muhasebe, Bütçe Yönetimi (Hyperion) , Risk Yönetimi gibi süreç ve sistemlerin kurulmasına liderlik etti. Bu süreçlerin Euro Pro, KibarPro , Axapta gibi ERP ler ile entegrasyon projelerinde yönlendirme komitesinde yer aldı ve ilgili süreçleri fiilen yönetirken, Bağımsız Dış Denetim süreçlerini koordine etti. Finans, Muhasebe, Finansal Planlama&Raporlama süreçlerinin Yalın Organizasyon ve Entegrasyonunu sağladı, süreç sahiplerine ilgili eğitimleri verdi. Ulusal ve Uluslararası Yatırım, Finans (IFC,DEG,Natixis v.b.), Faktoring ve Sigorta (Coface, Hermes, Atradius v.b.) kuruluşları ile Yapılandırılmış Borçlanma ve Finansal Risk süreçlerini yönetti. Şirket Bölünme ve Birleşme çalışmalarına, Dünyanın en büyük Alüminyum Firması ALCOA ile PWC aracılığında yapılan Due-Diligence sürecine liderlik etti.

JIPM tarafından verilen TPM ödülü çalışmalarında, KALDER tarafından verilen Ulusal Kalite Başarı ödülü çalışmalarında ve Re-Organizasyon çalışmalarında İnsan Kaynakları Komitesinde yer alarak ilgili değişimlerde aktif rol aldı.
Üst düzey yöneticilik ve değişim liderliği yanı sıra, Kibar Holding bünyesindeki onu aşkın grup firmasındaki Mali İşler çalışanlarına Danışmanlık ve Eğitim verdi.
Son 3 yıl Asaş Alüminyum San.ve Tic. A.Ş’de ; Finansal Planlama, Finansal Analiz ve Raporlama (VUK,IFRS, Fonksiyonel ve Raporlama Para Birimleri bazında ) , İç Kontrol , Hazine ve Nakit Akış , Vergi Planlaması ve Yönetimi, Maliyet ve Karlılık Yönetimi (ABC), Finansal Kontrol, Finansal ve Yönetsel Muhasebe, Bütçe Yönetimi, Risk Yönetimi süreçlerini yönetti. Bağımsız Dış Denetim süreçlerini koordine etti. SAP Finans, Maliyet,Satış,Hazine modüllerinin tekrar kurulmasını sağladı. Üretim,Bakım, Stok, Kalite Modüllerinin tekrar kurulması projelerinde yönlendirme komitesinde yer alarak liderlik etti. SAP BPC, BW, BO ve Dash-Board projesine liderlik etti. Ar-Ge Merkezi mali süreçlerinin dizayn edilmesini ve SAP entegrasyonunu sağladı.
2012 yılında SMMM Belgesi ile 2013 yılında Certification in Risk Management Assurance belgesini alarak deneyimlerini belgelendirmiştir
• Yalın Finansal Organizasyon ve Süreçler
• Aktivite Bazlı Maliyet ve Karlılık Yönetimi
• Alacak Riski Yönetimi
• Finansal Risk Yönetimi
• Finansal Süreçler ile ERP Entegrasyonları
• Finansal Planlama, Analiz ve Raporlama (VUK, IFRS)
• Nakit Akış Yönetimi
• Bütçeleme ve Bütçeleme Teknikleri
• Operasyonel Mükemmellik
• Bilanço Okuma ve Analiz
• İç Kontrol Sistemleri
• Ar-GE Merkezi Muhasebe uygulamaları
• Balanced Score Card Uygulamaları
• KPI Raporlama ve Süreçleri


Kıdemli Danışman


İletişim

ilhami.ok@grupas.com.tr

Eğitim

İşletme -
SMMM - CPA (TÜRMOB)
CRMA (IAA)
Cash,Treasury & Risk Management (Euro Finance)

Doğum tarihi – Yeri / Aile

1967 / İstanbul
Evli, bir kız çocuk babası

Emre TUNA

İcra Kurulu Üyesi/ Kıdemli Danışman
Emre TUNA

Emre TUNA

2006 yılı Gazi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği lisans programının ardından eğitimine Hacettepe Üniversitesi İşletme Yüksek Lisansıyla devam etmiştir.

2007 yılında Boydak Holding’e bağlı Merkez Çelik A.Ş ‘ de süreç ve veri analiz uzmanı göreviyle  çalışma hayatına  başlamıştır. Aynı yıl içinde Yalın Altı Sigma Metodolojisi üzerinde çalışmaya başlamış; lider olarak yürüttüğü  Yalın Altı Sigma projelerinin ardından Sürekli İyileştirme Departmanı yöneticiliğine getirilmiştir.

2009 yılında Yalın Altı Sigma Kara Kuşak belgesini alan danışmanımız, Proje Yönetimi Sistemi, Süreç Yönetimi, Stratejik Yönetim Süreci ve Öneri Sisteminin kurulması aşamasında görev almıştır.

2011 yılında Uzman Kara Kuşak olarak firma içi proje danışmanlığı ve eğitimcilik görevlerini üstlenen Emre Tuna, verimlilik, kalite, maliyet azaltma ve akış hızının arttırılması konularında yüzlerce projeye danışmanlık yapmıştır. Yalın Üretim Teknikleri Altı Sigma- Kaizen - Problem Çözme Teknikleri ve Süreç Yönetimi konularında 10.000 adam saat üzeri eğitim vermiş, akademik çalışmalarda ve uluslararası kongrelerde çalışmalarını sunma şansı bulmuştur.

Danışmanımız 2013 yılından bu yana  Operasyonel Mükemmellik faaliyetleri kapsamında Yalın Dönüşüm, Altı Sigma , Odaklanmış İyileştirmeler (Kobetsu Kaizen )  ve   İş Süreçlerinin Etkin  Yönetimi alanlarında sektöründe lider bir çok firmaya danışmanlık ve eğitmenlik desteği vermektedir. 

Emre Tuna; Kal-Der, TAYSAD ve MESS bünyesinde uzmanlık alanlarında eğitim vermektedir.

Cenk ÇUKACI

İcra Kurulu Üyesi/ Kıdemli Danışman
Cenk ÇUKACI

Cenk ÇUKACI

Profil Yetkinlikler  Unvan
1999 yılında, İTÜ Makina Mühendisliğini, 2010 yılında Sabancı Üniversitesi İşletme Yönetimi Yüksek Lisansını tamamlamıştır.
2000-2004 yılları arasında Assan Alüminyum San. Tic. A.Ş.’de sırasıyla Yatırım & Proje Uygulama Uzmanı ve Bakım Uzmanı olarak görev almıştır. Yerlileştirme çalışmaları, üretim makinalarının kapasite ve kalite anlamında kabiliyetlerinin arttırılması projeleri ve maliyet düşürme çalışmalarında bulunmuştur.
“EFQM Mükemmellik Modeli” başarı ödülü sürecinde aktif olarak görev almış, bakım modülünün tasarımı ve mevcut ERP sistemine entegrasyonu konusunda proje liderliği yapmıştır.
2004-2007 yılları arasında Ant Ambalaj Ltd. Şti. oluklu mukavva kutu üretim tesislerini kurarak, kâğıt ambalaj sektöründe hizmet vermiştir.
2007 yılında Assan Alüminyum San. Tic. AŞ’de Mekanik Bakım Yöneticisi olarak profesyonel hayata geri dönmüştür.
TPM çalışmalarına katılmış otonom bakım, planlı bakım ve Kobetsu-Kaizen komitelerinde görev almıştır.
2009 yılında Microsoft Axapta ile yürütülen ERP projesinde süreç koordinatörü olarak görev alarak bakım, proje yönetimi ve İSG & Çevre konularında süreç tasarımı, eğitimler ve devreye alma çalışmalarına liderlik etmiştir.
2011 yılında Yalın Koordinatörü olarak 5S, Görsel Fabrika Yönetimi, Hat Yönetimi (Hoshin Kanri), Otonom Bakım, Planlı Bakım, Kaizen Sistematiği, Öneri Değerlendirme Sistemi ve Mavi Yaka Performans Değerlendirme Sistemi kurulması çalışmalarında bulunmuştur.
2012-2014 arasında Assan Alüminyum Dilovası tesislerinde Teknik Müdür olarak görev almıştır.

Six Sigma Kara Kuşak sahibidir.
• Yalın Yönetim konusunda metal, gıda, cam, içecek başta olmak üzere birçok sektörde yönetim danışmanlığı
• Liderlik, planlama ve koordinasyon kabiliyeti
• Six Sigma Kara Kuşak
• Analitik düşünme ve etkili problem çözme
• Yalın üretim, TPM ve bakım konusunda saha ve uygulama tecrübesi
• Mentörlük, Koçluk
• Proaktif Yaklaşım
• İşçi sağlığı ve iş güvenliği tecrübesi
• Bütçe oluşturma ve izleme, hedeflerin her seviyeye kırınımının sağlanarak sorumluluğun tabana yayılması
• Şirkete özgü yalın yönetim ihtiyaçlarının analizi ve firmaya özgü yalın araçlarının tasarımı, eğitimi ve uygulaması,
• Mavi ve Beyaz yaka işe alma, geliştirme ve yönetim tecrübesi,
• ERP süreç koordinatörlüğü

Kıdemli Danışman

İletişim

cenk.cukaci@grupas.com.tr

 

Eğitim

Kabataş Erkek Lisesi                                                         İstanbul Teknik Üniversitesi-    Makina Müh.

Sabancı Üniversitesi- Executive MBA

Six Sigma – Uzman Kara Kuşak

Doğum tarihi – Yeri / Aile

1977 / İstanbul

Evli, iki çocuk babası

Yönetim Ekibimiz


Bilal KERTİ

Grupas Endüstri Genel Müdürü
Bilal KERTİ

Bilal KERTİ

Profil Yetkinlikler  Unvan
1965 yılında İstanbul da doğmuştur. 1982 yılında Kabataş Erkek Lisesinden, 1987 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi Kimya-Metalurji Fakültesi Metalurji Mühendisliği Bölümünden Mezun olmuştur. 1991 yılnda aynı üniversitede Fen Bilimleri Enstitüsünde Yüksek Lisans eğitimini tamamlayıp yüksek mühendis ünvanı almıştır.
1988-1995 yılları arasında İstanbul Teknik Üniversitesi Kimya Metalurji Fakültesi Metalurji Mühendisliği Bölümünde Elektron Mikroskopisi laboratuarında Araştırma Görevlisi olarak çalışmıştır.
1995 yılından itibaren Assan Alüminyum A.Ş de Tuzla Tesislerinde çalışmaya başlamıştır, 2003 yılına kadar levha değerlendirme bölümünde, mühendis ve yönetici pozisyonlarında, gerdirme-düzeltme,dilme ve levha boy kesme ve paketleme tezgahlarında liderlik yapmıştır. Bu dönemde Assan Alüminyum
Levha üretimi 15 000 ton/yıl dan 60 000 ton yıl a çıkmıştır. Assan Alüminyum da sonrasında Ar-Ge bölümünde ürün geliştirme ağırlıklı olarak çalışmıştır, bu dönemde değişik sektörlerdeki müşterilerin ihtiyaçlarına uygun ürün geliştirme çalışmalarında proje yöneticisi olarak çalışmıştır. Proje yöneticiliğini takiben doğrudan Assan Alüminyum genel müdürüne bağlı olacak şekilde müşteri ilişkileri yöneticiliği görevinde bulunmuştur, bu dönemde, Dilovası Tesislerinin de devreye girmesi ile hem levha, hem folyo ürünleri için yurt içi ve yurt dışı pazarlada müşteri şikayetlerinin anlaşılması çözümü ve işletmede gerekli önlemlerin alınması için ilgili bölümlerle birlikte çalışmıştır.
2006-2008 yılları arasında levha üretimine yeni başlayan PMS Alüminyum da Yurt içi satış müdürü olarak gerek sektörel gerekse, ticari levha ürünlerde yurt içi satış faaliyetlerini yönetmiştir.
2008 sonrasında metal aksesuar üretimi konusunda üretim müdürü, Cihan Metal de üretim müdürü olarak çalışmıştır.
2016 yılı itibariyle Grupas Endüstri Firmasında Genel Müdür ünvanı yurt dışı firmaların Türkiye temsilcilikleri konusunda faaliyetleri devam etmektedir.
•Üretim Yönetimi
•Ürün Geliştirme
•Satış Yönetimi
•Operasyonel Mükemmellik
•İş geliştirme
•Müşteri İlişkileri Yönetimi
•Müşteri Şikayetleri Yönetimi
•Malzeme seçimi ve geliştirilmesi
•Maliyet düşürme
•Malzeme Analizi ve değerlendirme








Grupas Endüstri Genel Müdürü

 

İletişim

bilal.kerti@grupas.com.tr

 

Eğitim

İstanbul Teknik Üniversitesi Kimya-Metalurji Fakültesi

Metalurji Mühendisliği bölümü Lisans 1987

İstanbul Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Metalurji Mühendisliği Bölümü Malzeme Anabilimdalı Yüksek Lisans 1991

Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi Lisans 2012

Doğum tarihi – Yeri / Aile

1965 / İstanbul

Evli , iki kız çocuk babası

Nezahat EREN

Yalın Akademi Genel Müdürü
Nezahat EREN

Nezahat EREN

Yalın Akademi Genel Müdür /General Manager

1973 yılında Van’da dünyaya gelmiş olan Nezahat Eren İSTEK Vakfı Belde Lisesi’nin ardından İstanbul Üniversitesi Peyzaj Mimarlığı bölümünden mezun olmuştur. Doğuş Üniversitesi İnsan Kaynakları Sertifika Programını tamamlamış, Anadolu Üniversitesi İnsan Kaynakları Yönetimi Lisans programına halen devam etmektedir.

1997 yılında Yapı Üretim Organizasyon’da Peyzaj Mimarı olarak başlamış olduğu iş hayatına Yapı Kredi Bankası, Medline, PDR Eğitim ve Danışmanlık’ta aldığı çeşitli görevlerden sonra son 10 yılına KalDer- Türkiye Kalite Derneği’nde İnsan Kaynakları ve Eğitim Yöneticisi olarak devam etmiştir.

KalDer’de İnsan Kaynakları ve Eğitim Yönetimine ilişkin stratejilerin belirlenmesi, bu konuların planlanması, gerçekleştirilmesi, değerlendirilmesi, iyileştirilmesi, eğitimlerin pazarlanması süreçlerinin içinde yer alan Eren ayrıca eğitmenlerin seçim ve değerlendirme sürecinden, müşteri ilişkilerinin yönetilmesinden, eğitim konularındaki iş birliklerin oluşturulması ve yönetilmesinden de sorumlu olmuştur. Üniversitelerin Sürekli Eğitim Merkezleriyle yapılan iş birliklerinin oluşturulması, sertifika programların beklentiye yöre tasarlanması ve yönetilmesi görevlerini de üstlenen Eren Kalite Kongresi Çalıştayları’nın oluşturulması ve yönetilmesi görevlerinden de ayrıca sorumlu olmuştur.

15 Mart 2017 tarihinde KalDer’deki görevinden ayrılıp çalışma hayatına 1 Nisan 2017’den itibaren Grupas  Gelişim ailesinde  Yalın Akademi Genel Müdürü olarak devam etmektedir.

2007 yılında KalDer’de Türkiye Mükemmellik Ödülü Değerlendiriciliği yapmıştır.

Bugüne kadar Kalite, EFQM Mükemmellik Modeli, Stratejik Yönetim, Süreç Yönetimi, Liderlik-Yöneticilik, İnsan Kaynakları ve İletişim alanları başta olmak pek çok konudaki eğitim programlarına ve kongre/etkinlik/zirveye katılmıştır.

Etkili İletişim Yönetimi, Eğitimleri Canlandırmanın Yolları-Eğitim Oyunları ve İnsan Kaynakları üzerinde çalışmalarına devam eden Eren bu konularda eğitim de vermektedir.

2014 yılından itibaren BSI Türkiye’nin Tarafsızlık Komitesi üyesidir. KalDer’in Çalişma Hayatinda Yeni Trendler ve İş Sağlığı Güvenliği Uzmanlık Grupları’nda görev almış olan Eren’in Peryön-Personel Yönetim Derneği ve KalDer-Türkiye Kalite Derneği üyelikleri vardır.

Hayatın her alanında fark yaratma yolunun özgün tasarım, doğru iletişim yönetimi ve kalbe dokunmayla mümkün olacağına inanan Eren evli, Baturay ve Yasemin adında iki çocuk annesidirJ

Oben ALTUNPALA

Eğitim ve Gelişim Sorumlusu
Oben ALTUNPALA

Oben ALTUNPALA

2016 yılında, Erciyes Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Lisansını tamamladıktan sonra Grupas Gelişim Yönetim Danışmanlığı’nda çalışma hayatına başladı.Bitirme Tezi olarak Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Ameliyathane Çizelgeleme projesi yapmıştır.

Görev aldığı projelerinde;

                Tehlikeler belirlenip, çeşitli iyileştirme yolları bulma

                Stok kontrol

                Talep tahmin yöntemlerinin uygulanması

                Maliyetlerin minimizasyonu

                Optimum çalışan sayılarının bulunması

                Malzeme ihtiyaç planlaması

                Üretim biçiminin belirlenmesi

                Makine sayılarının belirlenmesi

                Malzeme akış analizi

                Tesis içi düzenlemesi

                Hazırlık sürelerinin kısaltılması

                Hazırlık sürelerinin darboğazlarının belirlenmesi

                Zaman etüdü

                Üretim alanının 5s kurallarına göre düzenlenmesi

                Montaj Hattı Dengeleme

                İş akış diyagramının çıkarılması

                Hat dengeleme yöntemlerinin kullanılması

                Risk Analizi

                ve Beden Dili, İkna Psikoloji vb.) alanlarında kurumsal danışmanlık ve eğitim çalışmalarına devam etmektedir.

    Alper HALLAÇ

    Pazarlama ve Kurumsal İletişim Sorumlusu
    Alper HALLAÇ

    Alper HALLAÇ

    2009 yılında Beykent Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sinema Televizyon bölümünü tamamlamıştır.

    2009 – 2011 yılları arasında Boğaziçi Eğitim adlı firma da eğitim satışı, eğitim organizasyonu, dijital pazarlama ve pazarlama konularında sorumluluk almıştır.

    2011- 2014 yılları arasında aile firmamız olan Truva Kozmetik adlı firma da yurt içi yurt dışı müşteri takibi, üretim süreci, ham madde temini ve yurt içi satış temsilciliği üstlenmiştir.

    2014 – 2016 yılları arasında kurucu ve ortak olarak başladığı balikvedalis.com adlı internet sitesinde dalış malzemeleri ve balık malzemeleri satışı gerçekleştirmiştir. E-ticaret unsurlarının hepsinde faal görev almıştır.


    Uğur ÖZDEMİR

    Mali ve İdari İşler Yöneticisi
    Uğur ÖZDEMİR

    Uğur ÖZDEMİR

    2014 yılı Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü lisans programının ardından eğitimine Beykent Üniversitesi Yönetim Organizasyon Yüksek Lisansıyla devam etmiştir.

    2002 yılında SM Mali Müşavir yanında Muhasebe Elemanı göreviyle çalışma hayatına başlamıştır.  2016 yılına kadar çeşitli Muhasebe pozisyonlarında çalışarak deneyim kazanmıştır. 2015 yılında SM Mali Müşavirlik Giriş sınavını kazanmış, SMMM Stajına devam etmektedir.

    Gülçin BOSTANOĞLU

    İş Geliştirme Sorumlusu
    Gülçin BOSTANOĞLU

    Gülçin BOSTANOĞLU

    2017 yılı Haziran ayında Kocaeli Üniversitesi Endüstri Mühendisliği’nden mezun olacaktır.

    2015 yılı itibariyle Fütürizm Derneği Kocaeli Üniversitesi Fütürist Elçisi

    2015-2016 Döneminde Kocaeli Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Kulübü Yönetim Kurulu Başkanlığı yaptı.

    Görevinde 24 kişilik takımı yöneterek, liderlik yönünü geliştirdi. Takım arkadaşları ile teknik geziler, eğitim seminerler, sosyal aktiviteler vb. çeşitli organizasyonlar gerçekleştirdi. Yaptığı görüşmelerle sunum yeteneğini, kendini ifade edebilmesini ve ikna kabiliyetini arttırdı.

    2014-2015 Döneminde Kocaeli Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Kulübü Genel Sekreteriydi.

    Görevi boyunca finansal raporlamalar ve planlamalar yaptı. Kulübün arşivini ve raporlama sistemini standart hale getirdi.

    2013 yılında Toplumsal ARGE ile Lets Do It ve köy okulları kampanyasında yer aldı.

    Sosyal sorumluluk projesinde görevi ekibin destek(sponsorluk) arayışından sorumluydu. Gelen malzemelerin listelenip, gerekli akışın gidişatını takip etti.

     

     

    Danışmanlarımız


    Ahmet Nail AYDIN

    Kıdemli Danışman
    Ahmet Nail AYDIN

    Ahmet Nail AYDIN

    Profil Yetkinlikler  Unvan
    1985 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi Kocaeli Mühendislik Fakültesi Endüstri Bölümünü tamamlamıştır.
    12 yıl Çelik Tel ve Boru sektöründe faaliyet gösteren çok uluslu ve yerel firmalarda; orta-üst düzeyde teknik ve yönetsel pozisyonlarda yönetici olarak görev yaptı.

    Son 17 yıldır, 22 ülkede 40 tan fazla fabrikada, Pirelli, TetraPak, Heineken, Friesland Campina, Nestlé, BEL Group, Wrigley's, Indevco, L'Oréal, SC Johnson ve Polyplex gibi uluslararası ve çok tesisli firmalar için TPM / Yalın Yönetim Sistemleri ve iyileştirmeler konusunda danışmanlık faaliyetlerini sürdürmektedir.

    Danışmanlıkla eşzamanlı olarak Üretim, Kalite, Endüstri Mühendisliği, İş Güvenliği ve Operasyonel Yönetim konularında onlarca defa eğitimler vererek yüzlerce genç mühendisin eğitimine katkı sağlamıştır.

    2017 yılında Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi sertifika programını tamamlayıp deneyimlerini bu alanda da geliştirip yaygınlaştırmaktadır
    • Yalın Üretim Teknikleri
    • Kaizen Aktiviteleri
    • FMEA – Risk Yönetimi
    • Proje Yönetimi
    • Problem Analiz – Çözme yöntemleri
    • SWOT Analizi
    • Görsel Fabrika Yönetimi
    • Operasyonel mükemmellik
    • Verimlilik Proje Yönetimi
    • İletişim ve Liderlik
    • TPM Ödül Süreci

    Kıdemli Danışman

    Eğitim

    Endüstri Mühendisi -Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi Sertifikası - (Yıldız Teknik Üniversitesi)

    Altan ERDOĞAN

    Kıdemli Danışman
    Altan ERDOĞAN

    Altan ERDOĞAN

    Profil Yetkinlikler  Unvan

    Üretim Mühendisliğinden, Kalite Güvence ve Yöneticiliğe kadar uzanan 25 yılı aşan sanayi tecrübesi.

    İ.T.Ü Kimya – Metalur Fakültesinde 5 yıl Araştırma Görevlisi olarak görev yapmıştır.

    BORUSAN HOLDİNG ’e bağlı Otomotiv Fabrikalarında   Üretim Mühendisliğinde başladığı çalışma yaşamına Kalite Güvence Mühendisi ve çeşitli kademelerdeki üst düzey yöneticiliklerle devam etmiştir. Kalite Müdürlüğü, Üretim Müdürlüğü ve Fabrika Müdürlüklerinde bulunmuş olup, Isıl İşlem, Alüminyum üretimi ve Özel Çelikler konusunda deneyimleri mevcuttur. Kalite belgelerinin- ISO/TS 16949 / (Otomotiv) alınmasında liderlikler yapmış olup, projelerini başarıyla tamamlamıştır. Otomotivde çeşitli sürelerde yeni ürün devreye alma projelerinde yurt dışında bulunmuş olup – Almanya ve Slovenya  da kısa süreleri projeler gerçekleştirmiştir. Çalışırken firmasının desteği ile İngiltere de 1 yıl İngilizce dil eğitimi almıştır. Çalışma yaşamı sırasında birçok sektörel dergilerde makaleleri, yayınları ve röportajları çıkmıştır.  Mesleki gelişimini yurt dışı fuarlara katılım ve yurt içi /dışı eğitimlerle devam ettirmiştir. 2008 yılında MİSAD- Metal Isıl İşlem Sanayicileri Derneği kurucusu ve yönetim kurulu üyesidir. Hastanelerde yalın dönüşüm konusunda uzmanlık için dünyaca ünlü kişilerden Belçika’da  eğitimler almıştır.

    • Yalın Yönetim, Yalın Üretim, Yalın Akış ve Yalın Dönüşüm
    • TPM (8 Pillar)
    • Süreç Yönetimi
    • Maki Gami
    • Hastanelerde Yalın Dönüşüm Projeleri
    • Kayıp - Maliyet Yapısı ve Analizi
    • ISO 9001Kalite Yönetim Sistemi
    • ISO /TS 16949 Kalite Yönetim Sistem –Otomotiv
    • ISO 14001 OHSAS 18001
    Kıdemli Danışman

    Eğitim

    Metalurji ve Malzeme Yüksek Mühendisi
    İstanbul Teknik Üniversitesi





    Burak UÇAR

    Proje Yöneticisi/ QUINTIQ
    Burak UÇAR

    Burak UÇAR

    Profil Yetkinlikler  Unvan
    1994 yılında Bilkent Endüstri Mühendisliği (Burslu) Bölümünü tamamlamıştır. 2015 yılında Marmara Üniversitesinde ex.MBA’i bitirmiştir..
    Kariyerine Finans sektöründe Garanti Bankasında müffettiş olarak başlayıp mali kontrolörlük görevlerinde bulunmuştur. Bu görevleri sırasında IT projeleri yönetmiş ve sonrasında SAP danışmanlığı da yapmıştır.
    1997 yılında dünya kimya devlerinden Ciba Specialty Chemicals’a geçerek, Türkiye IT müdürlüğü görevini 9 sene boyunca sürdürmüştür. Birçok finans ve IT projelerinde yer almış ve üst düzey yöneticilik yapmıştır.
    2006 yılından itibaren diğer bir kimya devi olan Huntsman Chemicals’ın Ciba’yı satın almasıyla beraber, üretim sistemlerine yönelmiş ve Huntsman’ın Türkiye’deki fabrikasını dizayn etmiş, tüm inşaat ve üretim sistemleri projesini yöneterek, fabrikayı kurmuştur. Yaklaşık 10 sene boyunca bu fabrikayı başarıyla yönetmiş ve 2012 yılında iş sağlığı ve güvenliği açısından, Huntsman’ın en iyi fabrikası ünvanını almıştır. Ayrıca, bu süre zarfında üst düzey yöneticiliğini sürdürmüş, IT, operasyonlar, üretim, iş sağlığı ve güvenliği, stok kontrol, otomasyon sistemleri, ve ilgili bölümlerini ve projelerini yönetmiştir.
    Şimdi ise, Grupas çatısı altında, Hollanda Quintiq firmasının uluslararası üretim planlama ve optimizasyon projelerini yönetmektedir.
    •Proje Yönetimi
    •IT sistemleri
    •Kimya ve diğer üretim sistemleri
    •Üretim altyapı ve yardımcı sistemleri
    •Otomasyon sistemleri
    •Fabrika kurulumu ve proje yönetimi
    •İş Sağlığı ve Güvenliği
    •Yalın Üretim ve Six Sigma
    •5S sistemi
    •Operasyonel mükemmellik
    •İletişim ve Liderlik
    Proje Yöneticisi/ QUINTIQ

    Eğitim

    Endüstri Mühendisi (Bilkent Üniversitesi)
    Executive MBA (Marmara Üniversitesi)

    Doğum tarihi – Yeri / Aile

    1973 / Ankara
    Evli, bir kız bir erkek iki çocuk babası

    Cenk ÇUKACI

    Kıdemli Danışman
    Cenk ÇUKACI

    Cenk ÇUKACI

    Profil Yetkinlikler  Unvan
    1999 yılında, İTÜ Makina Mühendisliğini, 2010 yılında Sabancı Üniversitesi İşletme Yönetimi Yüksek Lisansını tamamlamıştır.
    2000-2004 yılları arasında Assan Alüminyum San. Tic. A.Ş.’de sırasıyla Yatırım & Proje Uygulama Uzmanı ve Bakım Uzmanı olarak görev almıştır. Yerlileştirme çalışmaları, üretim makinalarının kapasite ve kalite anlamında kabiliyetlerinin arttırılması projeleri ve maliyet düşürme çalışmalarında bulunmuştur.
    “EFQM Mükemmellik Modeli” başarı ödülü sürecinde aktif olarak görev almış, bakım modülünün tasarımı ve mevcut ERP sistemine entegrasyonu konusunda proje liderliği yapmıştır.
    2004-2007 yılları arasında Ant Ambalaj Ltd. Şti. oluklu mukavva kutu üretim tesislerini kurarak, kâğıt ambalaj sektöründe hizmet vermiştir.
    2007 yılında Assan Alüminyum San. Tic. AŞ’de Mekanik Bakım Yöneticisi olarak profesyonel hayata geri dönmüştür.
    TPM çalışmalarına katılmış otonom bakım, planlı bakım ve Kobetsu-Kaizen komitelerinde görev almıştır.
    2009 yılında Microsoft Axapta ile yürütülen ERP projesinde süreç koordinatörü olarak görev alarak bakım, proje yönetimi ve İSG & Çevre konularında süreç tasarımı, eğitimler ve devreye alma çalışmalarına liderlik etmiştir.
    2011 yılında Yalın Koordinatörü olarak 5S, Görsel Fabrika Yönetimi, Hat Yönetimi (Hoshin Kanri), Otonom Bakım, Planlı Bakım, Kaizen Sistematiği, Öneri Değerlendirme Sistemi ve Mavi Yaka Performans Değerlendirme Sistemi kurulması çalışmalarında bulunmuştur.
    2012-2014 arasında Assan Alüminyum Dilovası tesislerinde Teknik Müdür olarak görev almıştır.

    Six Sigma Kara Kuşak sahibidir.
    • Yalın Yönetim konusunda metal, gıda, cam, içecek başta olmak üzere birçok sektörde yönetim danışmanlığı
    • Liderlik, planlama ve koordinasyon kabiliyeti
    • Six Sigma Kara Kuşak
    • Analitik düşünme ve etkili problem çözme
    • Yalın üretim, TPM ve bakım konusunda saha ve uygulama tecrübesi
    • Mentörlük, Koçluk
    • Proaktif Yaklaşım
    • İşçi sağlığı ve iş güvenliği tecrübesi
    • Bütçe oluşturma ve izleme, hedeflerin her seviyeye kırınımının sağlanarak sorumluluğun tabana yayılması
    • Şirkete özgü yalın yönetim ihtiyaçlarının analizi ve firmaya özgü yalın araçlarının tasarımı, eğitimi ve uygulaması,
    • Mavi ve Beyaz yaka işe alma, geliştirme ve yönetim tecrübesi,
    • ERP süreç koordinatörlüğü

    Kıdemli Danışman

    İletişim

    cenk.cukaci@grupas.com.tr

     

    Eğitim

    Kabataş Erkek Lisesi                                                         İstanbul Teknik Üniversitesi-    Makina Müh.

    Sabancı Üniversitesi- Executive MBA

    Six Sigma – Uzman Kara Kuşak

    Doğum tarihi – Yeri / Aile

    1977 / İstanbul

    Evli, iki çocuk babası


    Ehab A. TAWFIK

    Kıdemli Danışman
    Ehab A. TAWFIK

    Ehab A. TAWFIK

    • Born in 1968, has a bachelor’s degree in communications engineering and master in business administration.
    • He worked for Efeso Consulting Cairo office since 2008 as a consultant. Prior to this he was the director of supply chain and maintenance of a large Egyptian earth moving company where he served for 13 years before joining Efeso Consulting.
    • He played a significant role in several projects involving development of organization transformation plans aimed to streamlining operational processes and optimizing costs. Such projects include operational excellence ,review and redesign business processes, policies and procedures, and define system requirement for IT and automation. His main experience has been in serving clients from furniture, engineering, manufacturing, and telecom sectors.
    • Besides, operational excellence consulting assignments, Ehab has reasonably good experience in research based strategy consulting work where he has assisted clients in providing marketing, competitive and customer strategies. He also has good experience in train and coaching people given his wide ranging experience in developing strategies and providing implementation support.

      Emre ŞAHİN

      Kıdemli Danışman/ QUINTIQ
      Emre ŞAHİN

      Emre ŞAHİN

      Profil Yetkinlikler  Unvan
      Yerel, uluslararası ve merkezi Tedarik Zinciri tasarım, kurulum, yönetim konularında 11 yıllık deneyim
      Borçelik Çelik Sanayi Ticaret A.Ş.’de Tedarik Zinciri Uzmanı olarak başladığı çalışma hayatını Borçelik Tedarik Zinciri içerisinde satış planlama ve üretim planlama birimleri içerisinde çeşitli görevler alarak sürdürdü. Sırası ile Satış Planlama Yetkili Uzmanı, Üretim Planlama Yetkili Uzmanı, Üretim Planlama Bölüm Yöneticisi görevlerinde ve çeşitli iyileştirme ve geliştirme projelerinde yer aldı.
      MMK Metalürji A.Ş.’nin Dilovası tesisinin kurucu kadrosunda yer aldı. Tesisin sevkiyat, üretim planlama, ambar, paketleme operasyonları, paketleme sahaları, mamül stok sahaları, hammadde akış yönetimi, ERP sistem kurulum/ geliştirme, sarf malzemeleri satın alma/ yönetimi konularındaki sistematik altyapısını kurdu, kadroların eğitimi ve tesisin tam kapasite ile faaliyete geçmesi konusunda lider kadronun içerisinde yer aldı.
      Ülker Yağ Birimi Tedarik Zinciri’nin kurucu kadrosunda yer aldı. Holding Yağ İş Birimi’ne bağlı tesislerin üretim planlama, envanter yönetimi, ERP geliştirmeleri konularındaki proje bazlı çalışmalara liderlik etti.
      AkzoNobel BV. firması EMEA Tedarik Zinciri yapısında yer aldı. Hollanda merkezli yapılanmada organizasyonun İrlanda fabrikasının talep planlama, kapasite yönetimi, üretim ve iş gücü planlama, ERP iyileştirme/geliştirme ve süreç yalınlaştırma faaliyetlerini yönetti; fabrika stratejik yönetim ekibinin parçası olarak dönüşüm projelerinde yer aldı.

      •Tedarik Zinciri kurulum ve yönetimi
      •Yerel ve uluslararası Tedarik Zinciri yönetimi
      •Yalın Yönetim, Yalın Üretim, Yalın Akış ve Yalın Dönüşüm
      •TPM
      •Stratejik, Taktik ve Operasyon Planlama
      •Süreç Yönetimi
      •ABC (Aktivite Bazlı Maliyetlendirme)
      •Kayıp - Maliyet Yapısı ve Analizi
      •ERP modelleme ve uygulama
      •MES (otomatik veri toplama)
      •Stok Yönetimi
      •BSC (Balanced Scorecard)
      Kıdemli Danışman

      Eğitim
      Endüstri Mühendisi
      Sabancı Üniversitesi

      Emre TUNA

      Kıdemli Danışman
      Emre TUNA

      Emre TUNA

      2006 yılı Gazi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği lisans programının ardından eğitimine Hacettepe Üniversitesi İşletme Yüksek Lisansıyla devam etmiştir.

      2007 yılında Boydak Holding’e bağlı Merkez Çelik A.Ş ‘ de süreç ve veri analiz uzmanı göreviyle  çalışma hayatına  başlamıştır. Aynı yıl içinde Yalın Altı Sigma Metodolojisi üzerinde çalışmaya başlamış; lider olarak yürüttüğü  Yalın Altı Sigma projelerinin ardından Sürekli İyileştirme Departmanı yöneticiliğine getirilmiştir.

      2009 yılında Yalın Altı Sigma Kara Kuşak belgesini alan danışmanımız, Proje Yönetimi Sistemi, Süreç Yönetimi, Stratejik Yönetim Süreci ve Öneri Sisteminin kurulması aşamasında görev almıştır.

      2011 yılında Uzman Kara Kuşak olarak firma içi proje danışmanlığı ve eğitimcilik görevlerini üstlenen Emre Tuna, verimlilik, kalite, maliyet azaltma ve akış hızının arttırılması konularında yüzlerce projeye danışmanlık yapmıştır. Yalın Üretim Teknikleri Altı Sigma- Kaizen - Problem Çözme Teknikleri ve Süreç Yönetimi konularında 10.000 adam saat üzeri eğitim vermiş, akademik çalışmalarda ve uluslararası kongrelerde çalışmalarını sunma şansı bulmuştur.

      Danışmanımız 2013 yılından bu yana  Operasyonel Mükemmellik faaliyetleri kapsamında Yalın Dönüşüm, Altı Sigma , Odaklanmış İyileştirmeler (Kobetsu Kaizen )  ve   İş Süreçlerinin Etkin  Yönetimi alanlarında sektöründe lider bir çok firmaya danışmanlık ve eğitmenlik desteği vermektedir. 

      Emre Tuna; Kal-Der, TAYSAD ve MESS bünyesinde uzmanlık alanlarında eğitim vermektedir.

      Erol ÖZDEN

      Yönetim Danışmanı
      Erol ÖZDEN

      Erol ÖZDEN

      Profil Yetkinlikler  Unvan
       Kalite Kontrol ve Üretim Mühendisliğinden Genel Müdürlüğe uzanan 30 yılı aşan sanayi tecrübesi.

      NASAŞ Alüminyum Tesislerinde Kalite Kontrol Mühendisi olarak başladığı çalışma hayatını Assan Aluminyum ‘da çeşitli görevler alarak sürdürdü. Sırasıyla; Assan Galvaniz Tesislerinde İşletme Mühendisliği, Assan Alüminyum Tesislerinde Ar-Ge Mühendisliği, Döküm İşletmesi Müdürlüğü, Levha İşletmesi Müdürlüğü, Kaynak Planlama Müdürlüğü, Fabrika Müdürlüğü ve İşletmelerden sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevlerinde ve çeşitli proje çalışmalarında bulundu. Çalışma hayatını en son İstal Alüminyum firmasında Genel Müdür olarak tamamladı.
      2003 yılında Ulusal Kalite Ödülü ve 2009 yılında Japonya- JIPM’den TPM Ödülü çalışmalarında aktif görevler almış, üniversiteler ve araştırma kuruluşları ile ortak çalışmalarda bulunmuş, çeşitli dergi, konferans ve sempozyumlarda çalışmalarını makaleler ve sunumlar halinde iletmiştir.

      2007 yılından itibaren KalDer Ulusal Kalite Ödül Değerlendiriciliği yapmaktadır.
      • Yalın Yönetim, Yalın Üretim, Yalın Akış ve Yalın Dönüşüm
      • Kurumsal Gelişim ve Aile Şirketlerinin Dönüşümü
      • TPM (8 Pillar)
      • Stratejik, Taktik ve Operasyon Planlama
      • Süreç Yönetimi
      • Maki Gami
      • ABC (Aktivite Bazlı Maliyetlendirme)
      • Kayıp - Maliyet Yapısı ve Analizi
      • ERP modelleme ve uygulama
      • MES (otomatik veri toplama)
      • Stok Yönetimi
      • Yönetim Sistemleri
      • (ISO 9001, ISO 14001 OHSAS 18001, ISO 16949)
      • EFQM Mükemmellik Modeli
      • BSC (Balanced Scorecard)
      Kurucu Ortak


      İletişim

      erol.ozden@grupas.com.tr

      Eğitim

      Metalurji ve Malzeme Mühendisi (İTÜ)

      Ersin DEMİROK

      Kıdemli Danışman/ QUINTIQ
      Ersin DEMİROK

      Ersin DEMİROK

      • İTÜ Endüstri Mühendisliği lisans, Sabancı Endüstri Mühendisliği ve yüksek lisans mezunu
      • Tübitak ve Eczacıbaşı grubunda Stratejik Yönetim, İş Geliştirme, Süreç İyileştirme ve Proje Yönetimi alanlarında 10 yıllık tecrübesi
      • Uzmanlık alanları; Statejik Konumlandırma & Planlama ve Risk Analizi, Proje Yönetimi ve Proje Yönetim Organizasyonu, İş Geliştirme, Süreç Değerlendirme ve Tesis İzleme Sistemleri
      • Proje Yönetim Uzmanı (PMP) sertifikasına sahibidir.

      Ferkut ÖZDEMİR

      Kıdemli Danışman
      Ferkut ÖZDEMİR

      Ferkut ÖZDEMİR

      Profil Yetkinlikler  Unvan
      1978 İstanbul doğumlu olan Ferkut Özdemir, lisans eğitimini Yıldız Teknik Üniversitesi Elektrik Mühendisliği bölümünden mezun olarak tamamladı. Ardından İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsünde İşletme mastırını bitiren Özdemir, iş yaşantısına Başoğlu kablo firmasında üretim mühendisi olarak başladı.
      Özdemir, Başoğlu kablo firmasından sonra iş kariyerine 2004 yılında cam sektörünün önde gelen uluslararası şirketlerden biri olan Schott grubuna bağlı Orim Cam’da devam etti. Schott Orim ‘de proses geliştirme departmanında sırası ile mühendis ve yönetici olarak çalıştı. Çalıştığı süre zarfında birçok uluslararası ve fabrika ölçekli iyileştirme proje çalışmasında yer aldı. Özellikle yalın üretim, 5S, kalite çemberleri, kaizen, TPM ve süreç iyileştirme çalışmalarında proje lideri olarak görev aldı.
      Sağlık alanında Özel hastane ve Kamu Hastanelerinde Yalın sağlık ile ilgili çeşitli eğitimler ve uygulama çalışmalarını yöneten Özdemir ayrıca hastanelerde acil servis, yoğun bakım ve ameliyathane süreçlerindeki iyileştirme çalışmalarında görev almıştır. Özdemir ayrıca İsviçre Basel Üniversite hastanesi kıyaslama ziyaretinde birçok alanda yalın yönetim araçları ile ilgili uygulamaları inceleme fırsatı yakalamıştır.
      Özdemir, Schott Orim kariyeri devam ederken Kalder’de (Türkiye Kalite Derneği) ulusal kalite ödül sürecinde ve kaizen ödül sürecinde değerlendirici olarak görev aldı.
      Kendisinin koordinatörlüğünü yaptığı Kalite çember ekipleri 2 sene üst üste KalDer (Türkiye Kalite Derneği) tarafından en iyi çember çalışması ödülüne layık görüldü.
      Özdemir ayrıca Kalder Kalite Çemberleri ve Kaizen ödül sürecinde halen baş değerlendirici olarak görev almaktadır.
      •Yalın Üretim Teknikleri
      •TPM (8 Pillar)
      •Yalın Hastane
      •Huddle Yönetimi
      •Kobetsu Kaizen
      •Maki Gami
      •5S, SMED
      •FMEA – Risk Yönetimi
      •Proje Yönetimi
      •Problem Analiz – Çözme yöntemleri
      •SWOT Analizi
      •Görsel Fabrika Yönetimi
      •Operasyonel mükemmellik
      •Verimlilik Proje Yönetimi
      •EFQM Ödül Süreci

      Kıdemli Danışmanı

      Eğitim

      Elektrik Mühendisi –
      (Yıldız Teknik Üniversitesi)
      İşletme İktisadı Enstitüsü İşletme Programı -
      (İstanbul Üniversitesi)

      Doğum tarihi – Yeri / Aile
      1978 / İstanbul

      İlhami OK

      Kıdemli Danışman
      İlhami OK

      İlhami OK

      Profil Yetkinlikler  Unvan
      1989 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünü, 1991 yılında Marmara Üniversitesi Çağdaş İşletme Enstitüsünde İngilizce İşletme Yüksek Lisansını tamamlamıştır.
      25 yıl Alüminyum ve Yassı Alüminyum sektöründe faaliyet gösteren üç en büyük firmada; orta-üst düzeyde mali işler ve finansın tüm süreçlerini kapsayacak şekilde yönetici olarak görev yaptı.
      İlk 4 yıl, Nasaş Alüminyum San. Ve Tic. A.Ş.’ de; Mali Kontrol, Satış Alacak ve Tedarikçi Hesapları süreçlerinde yer alarak, Değişken/ Sabit Maliyet kavramları ve bütçe entegrasyonunun sağlanması gibi bir çok iyileştirme projelerinde liderlik yaptı.
      Sonraki 18 yıl Assan Alüminyum San.ve Tic. A.Ş./ Kibar Holding’ te; Finansal Planlama, Finansal Analiz ve Raporlama (VUK,IFRS, Fonksiyonel ve Raporlama Para Birimleri bazında ) , İç Kontrol Sistemleri, Hazine ve Nakit Akış Yönetimi, Vergi Planlaması ve Yönetimi, Maliyet ve Karlılık Yönetimi (ABC), Finansal Kontrol Sistemleri, Finansal ve Yönetsel Muhasebe, Bütçe Yönetimi (Hyperion) , Risk Yönetimi gibi süreç ve sistemlerin kurulmasına liderlik etti. Bu süreçlerin Euro Pro, KibarPro , Axapta gibi ERP ler ile entegrasyon projelerinde yönlendirme komitesinde yer aldı ve ilgili süreçleri fiilen yönetirken, Bağımsız Dış Denetim süreçlerini koordine etti. Finans, Muhasebe, Finansal Planlama&Raporlama süreçlerinin Yalın Organizasyon ve Entegrasyonunu sağladı, süreç sahiplerine ilgili eğitimleri verdi. Ulusal ve Uluslararası Yatırım, Finans (IFC,DEG,Natixis v.b.), Faktoring ve Sigorta (Coface, Hermes, Atradius v.b.) kuruluşları ile Yapılandırılmış Borçlanma ve Finansal Risk süreçlerini yönetti. Şirket Bölünme ve Birleşme çalışmalarına, Dünyanın en büyük Alüminyum Firması ALCOA ile PWC aracılığında yapılan Due-Diligence sürecine liderlik etti.

      JIPM tarafından verilen TPM ödülü çalışmalarında, KALDER tarafından verilen Ulusal Kalite Başarı ödülü çalışmalarında ve Re-Organizasyon çalışmalarında İnsan Kaynakları Komitesinde yer alarak ilgili değişimlerde aktif rol aldı.
      Üst düzey yöneticilik ve değişim liderliği yanı sıra, Kibar Holding bünyesindeki onu aşkın grup firmasındaki Mali İşler çalışanlarına Danışmanlık ve Eğitim verdi.
      Son 3 yıl Asaş Alüminyum San.ve Tic. A.Ş’de ; Finansal Planlama, Finansal Analiz ve Raporlama (VUK,IFRS, Fonksiyonel ve Raporlama Para Birimleri bazında ) , İç Kontrol , Hazine ve Nakit Akış , Vergi Planlaması ve Yönetimi, Maliyet ve Karlılık Yönetimi (ABC), Finansal Kontrol, Finansal ve Yönetsel Muhasebe, Bütçe Yönetimi, Risk Yönetimi süreçlerini yönetti. Bağımsız Dış Denetim süreçlerini koordine etti. SAP Finans, Maliyet,Satış,Hazine modüllerinin tekrar kurulmasını sağladı. Üretim,Bakım, Stok, Kalite Modüllerinin tekrar kurulması projelerinde yönlendirme komitesinde yer alarak liderlik etti. SAP BPC, BW, BO ve Dash-Board projesine liderlik etti. Ar-Ge Merkezi mali süreçlerinin dizayn edilmesini ve SAP entegrasyonunu sağladı.
      2012 yılında SMMM Belgesi ile 2013 yılında Certification in Risk Management Assurance belgesini alarak deneyimlerini belgelendirmiştir
      • Yalın Finansal Organizasyon ve Süreçler
      • Aktivite Bazlı Maliyet ve Karlılık Yönetimi
      • Alacak Riski Yönetimi
      • Finansal Risk Yönetimi
      • Finansal Süreçler ile ERP Entegrasyonları
      • Finansal Planlama, Analiz ve Raporlama (VUK, IFRS)
      • Nakit Akış Yönetimi
      • Bütçeleme ve Bütçeleme Teknikleri
      • Operasyonel Mükemmellik
      • Bilanço Okuma ve Analiz
      • İç Kontrol Sistemleri
      • Ar-GE Merkezi Muhasebe uygulamaları
      • Balanced Score Card Uygulamaları
      • KPI Raporlama ve Süreçleri


      Kıdemli Danışman


      İletişim

      ilhami.ok@grupas.com.tr

      Eğitim

      İşletme -
      SMMM - CPA (TÜRMOB)
      CRMA (IAA)
      Cash,Treasury & Risk Management (Euro Finance)

      Doğum tarihi – Yeri / Aile

      1967 / İstanbul
      Evli, bir kız çocuk babası

      Dr. Metin ARSLAN

      Kıdemli Danışman
      Dr. Metin ARSLAN

      Dr. Metin ARSLAN

      1960 tarihinde Erzincan’da doğan Dr. Metin Arslan, ilköğretimini Erzurum’da; orta öğretim, lise ve üniversite eğitimini İzmir’de (İzmir Atatürk Lisesi, Dokuz Eylül Üniversitesi İİBF); yüksek lisans ve doktora programlarını ise İstanbul’da (Marmara Üniversitesi İİBF, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi) tamamladı. Evli ve iki oğlu bulunmaktadır.

      30 yıllık profesyonel çalışma hayatının üç yılında IGL-STFA-J.V. – IGL Impregilo (Impresit Girola Lodigiani SpA)’da, 27 yılında ise Şişecam Topluluğu Eğitim Müdürlüğü’nde çalışmıştır. Eğitim uzmanı olarak çalıştığı dönemde çok sayıda eğitim programının geliştirilmesi ve uygulanmasında görev almıştır. Temmuz 2015’te emekli oluncaya kadar, çalışmasının son beş yılında Şişecam Topluluğunun eğitim/gelişim süreçlerinin yönetimi sorumluluğunu üstlenmiştir.

      KalDer üyesidir. KalDer Eğitim komitesinde 2000-2006 yılları arasında gönüllü olarak görev yapmıştır. EFQM Mükemmellik Modeli Büyük Ölçekli Kuruluşlar Kategorisinde Değerlendiricilik ve Baş Değerlendiricilik yapmaktadır.

      Liderlikte Grid Programları ve Etkili İnsanların 7 Alışkanlığı eğitimlerinin şirket içi lisanslı eğitimciliğinin yanı sıra liderlik, yöneticilik, kişisel gelişim ve TQM kapsamındaki çok sayıda konuda eğitimler hazırlamış ve sunmuştur. Ayrıca; zirve, sempozyum ve çeşitli etkinliklerde sunumlar, konuşmalar yapmıştır.

      Şişecam Topluluğunda verdiği binlerce eğitime mavi yakadan üst düzey yöneticilere kadar geniş bir yelpazede on binlerce kişi katılmıştır.

      Şişecam Topluluk kuruluşlarında uygulanan bazı projelerde iç danışman olarak destek vermiştir. Eğitim yönetim süreci ve eğitim sürecinin insan kaynakları sistemleriyle entegre edilmesi konusunda bir çok projede görev almış ve bir kısmını yönetmiştir. Kasım 2015 tarihinden itibaren Grupas Gelişim- Yalın Akademi’de eğitim danışmanı olarak görev yapmaktadır.


      Murat YONGUÇ

      Murat YONGUÇ

      Murat YONGUÇ

      Profil Yetkinlikler  Unvan
      2016 Eyl. - Danışman – Groupas Gelişim / Yalın Akademi
      2015 Kas.-2016 Eyl. Genel Müdür – Özel Derindere Hastanesi
      2015 Tem - 2015 Kas. Genel Koordinatör – UHG Hospitals Group
      2014 – 2015 İş Yeri Hekimliği – Piramid OSGB - İZMİR
      2014 Nis-2015Tem. Genel Müdür - Prof. Dr. Nazif Bağrıaçık Özel Diyabet Hastanesi
      2013 – 2014 Genel Müdür - UHG Yönetim Kurulu ve İcra Kurulu Üyesi
      (Aksaray, Kadıköy, Malatya, Diyarbakır, Ereğli Hastaneleri)
      2012 – 2013 Oct. Operasyonel Denetim Direktörü – Konsorsiyum Hastaneleri: Hastanelerin Performanslarının izlenmesi, Verimlilik, Kapasite Kullanım yönünden denetimi, Yönetim Kurulu Başkanı ve Ortaklara raporlanması.
      Holding Stratejik Planının hazırlanması, Hastane Master Planlarının Hazırlanması, Program Geliştirme (Diyabet Kontrol, Kanser Erken Tanı vs.) ve Bütçeleme
      2012 Ek–2012 Haz. Genel Müdür – UHG Bursa Hastaneleri
      2011 - 2012 Genel Müdür – Universal Kadıköy Hastanesi
      2010 - 2011 Genel Müdür – Universal Diyarbakır Hastanesi
      2009 – 2010 Sağlık Yatırımları Operasyon Direktörü (Sıfır Hastane Projeleri: Diyarbakır, Malatya, Ereğli (Konya), Kuşadası, Adana hastanelerinin Projelendirilmesi, Sağlık Müdürlüğü, Bayındırlık, Sağlık Bakanlığı Denetimlerinin tamamlanarak Ruhsatlandırılması ve Faaliyet İzinlerinin alınması, Cihaz Planları, Kadro Planları, Organizasyon Yapısı ve İşletme Modellerinin oluşturulması,)
      2005 – 2009 Genel Müdür – Ra Danışmanlık ve Eğitim Ltd. Şti.
      2004 – 2005 Yönetim Danışmanı (Sağlık Kuruluşları)
      2000 – 2004 Genel Müdür, Özel Denizli Sağlık Hastanesi
      1998 – 2000 Şube Müdürü – Sağlık Bakanlığı
      WHO Destekli Ulusal Diyabet, Hipertansiyon ve Obezite Kontrol Programları Genel Koordinatörü.
      1992 – 1998 Acil Servis Doktoru – Muğla Devlet Hastanesi
      1990 – 1992 Sağlık Ocağı Tabibi Gölhisar, Burdur
      Sistem Kurma ve Belgelendirme
      Türk Ort. Ve Trav. Bir. Derneği : Reorganizasyon Çalışması
      EMOT Mikrocerrahi Hastanesi : Yönetim Danışmanlığı
      ATAKALP Cerrahi Hastanesi : Yönetim Danışmanlığı
      Özel Muğla Yücelen Hastanesi : ISO 9001-2000 KYS JCI Akreditasyon
      Özel Eskişehir Sakarya Hastanesi : ISO 9001:2000 KYS Projesi
      Gebze Fatih Devlet Hastanesi : ISO 9001:2000 KYS Projesi
      Özel Ege Sağlık Hastanesi : JCI Hastane Akreditasyon Projesi
      Bakırköy KDÇ Eğitim Araşt. Hast. : ISO 9001–2000 KYS JCI Akreditasyon
      Ankara Güven Hastanesi : ISO 9001–2000 KYS JCI Akreditasyon
      Ankara MESA Hastanesi : ISO 9001–2000 KYS JCI Akreditasyon
      Trakya Ünv. TF Hastanesi : ISO 9001–2000 KYS JCI Akreditasyon
      Ankara Bayındır Hastaneleri : JCI Hastane Akreditasyon Projesi
      Ankara Akay Hastanesi : JCI Hastane Akreditasyon Projesi
      Hacettepe Hastaneleri : JCI Hastane Akreditasyon Projesi
      ÇÜTF Merkez Laboratuvarı : JCI Lab. Akreditasyon Projesi
      Anadolu Sağlık Merkezi : JCI Hastane Akreditasyon Projesi
      Uludağ Ünv. TF Hastanesi : JCI Hastane Akreditasyon Projesi
      Eğitim ve Analiz Çalışmaları
      Muğla Devlet Hastanesi : ISO 9000-2000 Kalite Yönetim Sistemi
      Marmaris Özel Ahu Hetman Hast. : Toplam Kalite Yönetimi
      Özel Muğla Yücelen Hastanesi : Toplam Kalite Yönetimi
      19 Mayıs Ünv.Hastanesi : JCI Hastane Akreditasyon Standartları
      Medicana Hastaneleri/İST. : Süreç Yönetimi ve İyileştirme
      Fresenius Medical Care/İST. : JCI Akreditasyon Standartları
      Yeditepe Üniversitesi Hastanesi :Süreç Yaklaşımı
      Eczacıbaşı RTS Diyaliz Merkezleri : ISO 9000-2000 KYS / İç Tetkik
      Ankara Onkoloji Hastanesi : Sistem Analiz Çalışması
      75. Yıl Ağız ve Diş Sağlığı Hast. : Sistem Analiz Çalışması
      MED-ART Tıp Merkezi : Verimlilik Analiz Çalışması
      Ankara Ünv. TF Hastanesi : Sistem Analiz Çalışması
      DETA Danışmanlık : Hastane Akreditasyon Süreçleri

      Kıdemli Danışman

       

      Eğitim
      Diyaliz Hekimliği 2002 E.Ü. Tıp Fakültesi
      Strategic Planning & Program Dv. 1999 JAPONYA
      Kamu Yönetimi Uzmanlık Prog. 1996–1997 TODAİE
      Tıp Fakültesi 1982–1989 D.Ü. Tıp Fakültesi
      Yabancı Dil İngilizce
      Tez Konusu Sağlık Hizmetlerinde Toplam Kalite Yönetimi

      Prof.Dr.Nihal MAMATOĞLU

      Endüstriyel Psikolog
      Prof.Dr.Nihal MAMATOĞLU

      Prof.Dr.Nihal MAMATOĞLU

      Orta Doğu Teknik Üniversitesi Psikoloji Bölümünden mezun olan Nihal Mamatoğlu, Ankara Üniversitesi’nden sosyal ve örgütsel psikoloji alanında yüksek lisans ve doktora dereceleri almış, Kanada Waterloo Üniversitesi’nde endüstri ve örgüt psikolojisi alanında doktora sonrası çalışmalar yapmıştır. Arçelik A.Ş.’de eğitim ve iletişim sorumlusu ve insan kaynakları uzmanı olarak çalışan Nihal Mamatoğlu; Temmuz 2003’ten bu yana Abant İzzet Baysal Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nde öğretim üyesidir.

      Mamatoğlu halen sosyal ve örgütsel psikoloji alanında kuramsal ve uygulamalı çalışmalarını sürdürmektedir. Mamatoğlu’nun işçi sağlığı ve iş güvenliği,  performans değerlendirme, örgütsel kimlik, örgüt kültürü, iletişim, çatışma ve müzakere, şiddet, ayrımcılık, engellilerin istihdamı ve erişilebilirliği konularında pek çok akademik yayını bulunmaktadır.

      Mamatoğlu iş, işyeri ve ilişkilere yönelik çalışanların tutum ve davranışlarını ölçme, değerlendirme ve örgütsel davranış geliştirme uzmanlığına sahiptir.

      Mamatoğlu’nun farklı işletmelerde ölçme değerlendirme çalışması yaptığı ve davranış geliştirme uygulamalarında kullandığı ölçeklere; Örgütsel Adalet, Riske/Kazaya Yatkınlık, Çatışma Çözüm Becerileri,  Çalışan Memnuniyeti, Liderlik Tarzları, Motivasyon Tarzları, Engellilere Yönelik Tutumlar, Örgüt Kültürü Ölçekleri örnek olarak verilebilir.

      Mamatoğlu, insan kaynakları alt süreçleri (İş Analizi, Yapılandırılmış Mülakat /İş Görüşmesi, Performans Değerlendirme vb.), yönetim (Örgüt Kültürü, İş Güvenliği Kültürü, Liderlik vb.) ve kişisel gelişim (Stres Yönetimi, Motivasyon, Çatışma Yönetimi, Zaman ve Toplantı Yönetimi, Liderlik, İletişim ve Beden Dili, İkna Psikoloji vb.) alanlarında kurumsal danışmanlık ve eğitim çalışmalarına devam etmektedir. 

      RUI MIGUEL NEVES CORTES

      RUI MIGUEL NEVES CORTES

      RUI MIGUEL NEVES CORTES

      RUI MIGUEL NEVES CORTES

      HEALTHCARE MANAGEMENT PROFESSIONAL
      Seeking challenging assignments to leverage experience and expertise with an organization of repute

      CAREER PROFILE

      A very competent and versatile professional offering 22 years of extensive & successful career record in Health Care sector with expertise in Healthcare Management, Sales and Marketing with demonstrated career success developing and executing operational strategies to promote organizational growth and optimal utilization of emerging technologies.

      Consistent performer: successfully operated as part of a dynamic team, generated & implemented process improvement, developed & managed business partners
      Expertise in achieving service delivery and process targets with excellent networking and negotiating skills
      Well versed in managing, motivating and leading teams towards running successful business process operations
      Training Healthcare Managers and Clinical, Nurses and Pharmaceutical managers in Lean Healthcare
      Worked with small, medium and large hospitals with 220 beds , 400 beds and an Hospital Center (6 hospitals with 1100 beds)
      A proven track record of consistently showing excellent performance with strong abilities in managing operations with key focus patient experience in healthcare
      Leading teams with and without direct report

      Instrumental in Sales and Marketing of Health Care Products
      Proficient in building record of success in developing promotional activities, strategies and solutions that generated revenue growth
      A proven track record of consistently showing excellent performance with strong abilities in managing operations with key focus on bottom line profitability
      A keen strategist with expertise in developing high quality plans and strategies that generate new business and produce results

      COMPETENCY MATRIX

      Healthcare Management
      Sales & Marketing
      Business Development
      Project Management
      Stakeholders Engagement
      Strategic Planning
      Executive Leadership
      Client Relationship Management
      Relationship Building
      Quality Assurance
      Client Interaction
      Team & People Management
      Training & Mentoring


      CERTIFICATIONS / TRAININGS

      Advanced Lean Training, 2014, Virginia Mason Institute, Seattle, USA
      Rapid Improvement Workshop, 2015, Virginia Mason Institute, Seattle, USA
      Green Belt Lean Six Sigma, Villanova University, USA

      EDUCATIONAL CREDENTIALS

      Enrolled in a Ph.D in International Health Policies “Evaluation of articulation models between primary care and hospital settings” from Universidade Nova de Lisboa in 2012
      Post-Graduation in Health Management from Universidade Lusófona in 2009
      Executive Master in Commercial Direction with Key Account Management, getting the best final work with the subject “How to transform a sales approach to a key account management approach in a pharmaceutical company” 19 values in 20 from ISCTE in 2008
      Degree in Marketing Management from IPAM in 2004

      PROFESSIONAL CONTOUR

      LEAN HEALTH PORTUGAL (2014 – Present)
      Managing Partner Key Accountabilities:

      Lean Facilitator
      Lean coach in Hospital and Primary Care Settings
      Continuous improvement consultant at Hospitals
      Lead improvement processes projects
      Develop partnerships with medical and nurses schools to increase Lean Awareness

      PENSAMENTO INESPERADO (2013 – 2014)
      Managing Partner Key Accountabilities:

      Consultant for Pharmaceutical Industry at Payer access level
      Developed training programs to improve pharma sales force skills to understand the Portuguese NHS and how to develop trust relationships with different stakeholders.
      Developed training programs for health professionals as physicians, nurses and health managers.
      Successfully designed and implemented dashboards for primary care organizations manage all the performance indicators.
      Developed a clinical decision tool to support patient referrals from primary care to hospitals at chronic diseases, such as diabetes and COPD, helping the physician identifying the right patient to be referred and to collect all the information to add at the referral system.

      ASTRAZENECA (2003 – 2012)
      Regional Access Manager Key Accountabilities:(Jan’08 – Dec’12)

      Developed strong AstraZeneca partnership with regional payers stakeholders in the NHS Primary Care organization with strong success - AstraZeneca has been named the “preferred Pharma company partner” in both 2010 & 2011
      Participated in the strategic project “ Shape the Future” where was decided create Brand Teams and the Market Access department

      First Line Sales Manager Key Accountabilities: (Jan’05 - Dec’07)

      FLSM leading different teams and performed the turnaround of a team ranked 18 in 2006 to top 5 in 2007 (out of 22 teams)
      Developed PC sales team in hospital business and invert Crestor position to lead the market

      Sales Rep Key Accountabilities: (Jan’03 – Dec’04)

      Top Performer Sales Rep for 2 years in a row in Symbicort and Crestor (2003 and 2004) has been promoted in result of that

      PREVIOUS EXPERIENCE

      CV Sales Rep, BIAL (1998 – 2003)

      Sales Rep, SEBER (1996 – 1998)

      PERSONAL SPECIFICS

      Language Known: English, Spanish & French

      Sabri DENİZ

      Kıdemli Danışman
      Sabri DENİZ

      Sabri DENİZ

      Profil Yetkinlikler  Unvan
      İTÜ Metalurji Mühendisliğinden mezun olduktan sonra, Claushal Teknik Üniversitesi (Almanya) Döküm ve Malzeme Teknolojileri alanında Yüksek Lisansı programını tamamlamıştır.
      1993-1999 yılları arasında, Kalite Direktörü olarak başladığı iş hayatına sırası ile Üretim Planlama Müdürü, Yatırımlardan Sorumlu Teknik Müdür, Fabrika Müdürü ve Genel Müdür pozisyonları ile devam etmiştir.
      1999-2015 yılları arası Bursa Bosch’da sırası ile Planlama ve İmalat Koordinatörü, Proje yöneticisi ve son olarak da Özel Proseslerden Sorumlu yönetici olarak çalışmış, 2014 yılı sonunda emekli olmuştur.
      Değişim Yönetimi, Operasyonel Mükemmellik, Kaynak Planlama ve Yönetimi, Stok Yönetimi, Tedarik Zinciri Yönetimi, Müşteri Memnuniyeti, Stratejik Planlama Süreci, Kalite Yönetim Sistemleri, EFQM-Mükemmellik Modeli, Balanced Scorecard, Süreç Yönetimi, 5S, Yalın Üretim, TPM, 6Sigma, Schainin, Görsel Fabrika Yönetimi, Kalite Çemberleri, Kaizen, Hat Yönetimi, Bakım Planlama ve Yönetimi, Proje Yönetimi, Öneri Değerlendirme Sistemi, Mavi Yaka Performans Yönetimi alanlarında uzmanlıkları vardır.
      •Yalın Yönetim, Yalın Üretim, Yalın Akış ve Yalın Dönüşüm
      •Kurumsal Gelişim ve Aile Şirketlerinin Dönüşümü
      •TPM (8 Pillar)
      •Stratejik, Taktik ve Operasyon Planlama
      •Süreç Yönetimi
      •Maki Gami
      •ABC (Aktivite Bazlı Maliyetlendirme)
      •Kayıp - Maliyet Yapısı ve Analizi
      •ERP modelleme ve uygulama
      •MES (otomatik veri toplama)
      •Stok Yönetimi
      •Yönetim Sistemleri
      •(ISO 9001, ISO 14001 OHSAS 18001, ISO 16949)
      •EFQM Mükemmellik Modeli
      •BSC (Balanced Scorecard)
      •Değişim Yönetimi
      •Tedarik Zinciri Yönetimi
      •Kaynak Planlama ve Yönetimi
      •Mavi Yaka Performans Yönetimi
      •Proje Yönetimi
      •Stratejik Planlama ve Yönetimi
      •Öneri Değerlendirme Sistemi
      •Sertifikalı Altı Sigma Uzman Kara Kuşak Eğitmeni ve Uygulayıcı
      Kıdemli Danışman

      Eğitim

      Metalurji Yüksek Mühendisi Clausthal Teknik Üniversitesi
      Malzeme ve Döküm Teknolojileri alanı Yüksek Lisans
      Metalurji ve Malzeme Mühendisi İstanbul Teknik Üniversitesi

      Selami Güven ANTAL

      Yönetim Danışmanı
      Selami Güven ANTAL

      Selami Güven ANTAL

      Kurucu Ortak / Yönetim Danışmanı

      İTÜ Endüstri Mühendisliği ve Doğuş Üniversitesinde İşletme Yönetimi Yüksek Lisansını tamamlamıştır. Çalışma hayatına NASAŞ Alüminyum AŞ’de Bakım Planlama Mühendisi olarak başlamıştır.
      Kibar Holding’e bağlı bir kuruluş olan Assan Alüminyum AŞ’de 20 yıl boyunca Üretim yönetimi, fabrika organizasyon yönetimi, yönetim sistemlerinin kuruluşu ve yönetimi alanlarında görev almıştır. EFQM Yönetim Modelinin Kurulması ve Ulusal Kalite Başarı Ödülünün 2003 yılında Ulusal Kalite Kongresinde alınmasına koordinatörlük yapmıştır. TPM (Toplam Üretken Yönetim) Modelinin kurulması ve 2009 yılında Japonya’dan TPM Ödülü alınmasına koordinatörlük yapmıştır. İyileştirme takım çalışmalarının yönetilmesi ve saha uygulamalarında yer almış ve 2010 yılından itibaren, sektöründe sürekliliğe ve başarıya önem veren kuruluşlara operasyonel mükemmellik alanında eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunmaktadır.
      Sıfır Kaza, Sıfır Arıza ve Sıfır Kalite Kusuru’nu sağlamayı mesleki misyonu olarak görmektedir.
      Organizasyon üretkenliğinin artırılması ve maliyetlerin düşürülmesi konularında danışmanlık yaptığı kuruluşların çalışanlarıyla, takım dayanışması yaklaşımıyla, sorunları ele almakta ve sahada uygulanmasına destek olmaktadır. Metal Sektörü, Gıda Sektörü, Otomotiv ve Yan Sanayi Sektörü, Tekstil Sektörü, İnşaat Sektörü, İlaç ve Sağlık Sektörü, kamu kuruluşlarında (Belediye, Valilik, Kaymakamlık ve İl Özel idaresi) çok sayıda çalışma yapmış ve eğitim hizmetleri sunmuştur. Odak ilgi alanı insanların gelişimini sağlamak, saha uygulamalarıyla performansın artırılması ve takım çalışmasını hayata geçirmektir.
      2010-2011 yılları arasında Kalder Yürütme Kurulu Üyeliği yapmıştır. Halen KalDer Eğitmenidir. 2010 ve 2014 yıllarında, Japonya’da çeşitli fabrikaları inceleme, kıyaslama fırsatı elde etmiş ve Toyota Engineering Corporation- Nagoya’da eğitim almış ve workshop çalışmalarına katılmıştır. Evli ve Mimar Neslihan Antal’ın Eşi, Zeynep ve Mert’in Babasıdır.

      Selçuk KARADOĞAN

      Kıdemli Danışman
      Selçuk KARADOĞAN

      Selçuk KARADOĞAN

      Profil Yetkinlikler  Unvan

          1993 yılında Karadeniz Teknik Üniversitesi Makina Müh. Bölümü - Enerji Branşını tamamlamıştır.

          23 yıl Otomotiv, Beyaz Eşya / Dayanıklı Tüketim Ürünleri ve Enerji sektöründe faaliyet gösteren çok uluslu firmalarda; orta-üst düzeyde teknik ve yönetsel pozisyonlarda, Global ve Local yönetici olarak görev aldı, aynı zamanda Danışmanlık yaptı.

          Altı Sigma Uzman kara kuşak sertifikasına sahiptir. Bir çok Yalın, Proses, Çevre ve ürün projelerinin yönetiminde, Lider pozisyonunda görev almıştır.

      Bu tecrübe yanında Sertifikalı VDA 6.3 Proses Denetçisi ve  ISO 9001 Baş Denetçisidir.

          Profesyonel iş kariyerinde; Ford, Toyota, Bosch, Mercedes, GE, Coca Cola, Pepsi, Unilever, Arçelik, Beko, Vestel, Nordex, Vestas gibi önemli müşteriler için geniş segment projelerde aktif liderlik rolü üstlenmiştir.

        Eş zamanlı olarak; ABIGEM ve EBSO (Ege Bölgesi Sanayi Odası)’da Teknik Proje ve Ürün geliştirme  danışmanlığı yapmış, KALDER Ege bölgesi Yönetim kurulu üyeliği ve EFQM değerlendiriciliği rolleri üstlenmiştir.
      • Yalın Üretim Teknikleri
      • Kaizen Aktiviteleri
      • FMEA – Risk Yönetimi
      • VDA 6.3 Proses Denetimi İleri Kalite Planlaması AQP - PPAP
      • Proje Yönetimi
      • Problem Analiz – Çözme yöntemleri
      • SWOT Analizi
      • Görsel Fabrika Yönetimi
      • Operasyonel mükemmellik
      • Verimlilik Proje Yönetimi
      • Enerji ve Çevre Yönetimi
      • İletişim ve Liderlik
      Kıdemli Danışman

       

       

       

      Eğitim

      Makina Mühendisi (Karadeniz Teknik Üniversitesi)

      6 Sigma – Uzman Kara Kuşak

      PMP – Yönetici Fazı

      Doğum tarihi – Yeri / Aile

      1971 / Zonguldak

      Evli, bir kız çocuk babası

      Sevde BÜYÜKDOĞAN

      Sevde BÜYÜKDOĞAN

      Sevde BÜYÜKDOĞAN

      Profil Yetkinlikler  Unvan

      2017 yılında Sabancı Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Lisans programını tamamlamıştır. 2016 yılında Twente Üniversitesi’nde Erasmus programına katılmıştır.
      2015 yılında Satış Planlama ve Tedarik Zinciri Departmanında yaptığı staj süresince karlılık raporlaması, günlük ve aylık satış raporlaması, satış hedeflerinin raporlamasını yapmıştır. Envanter seviyesini azaltmaya yönelik stok optimizasyonu projesinde görev almıştır.
      2014 yılında Plastik ve Elektronik Endüstrisi üzerinde üretim yapan bir firmada Kalite Kontrol Departmanı başta olmak üzere farklı departmanlarda stajını sürdürdü. İşçi güvenliği ve sağlığı raporlamaların da yer almıştır. Müşteri taleplerine göre aylık üretim planlama ve ön tahmin görevlerinde bulunmuştur.

      Türkiye’nin ve dünyanın başarılı liderleriyle Sabancı Üniversitesi’nin özel seçilmiş öğrencilerini bir araya getirmek, öğrencilerin kişisel gelişimine ışık tutacak başarı hikayelerini doğrudan dinlemek, profesyonel iş yaşamını yakından tanımak amacıyla “Liderler ve CEO’larla Çay Sohbetleri” başlıklı bir dizi etkinliği ekip arkadaşları ile organize etmiştir. 10 yıldır süregelen bu etkinlik adı altında kulüp şu ana kadar 200’ün üzerinde CEO ve liderle görüşme gerçekleştirmiştir. Üyeliği ve başkanlığı sırasında yurtiçinde Unilever CFO’su Ivar Blanken ve Lukoil CEO’su Alexander Terletskiy ile görüşme organize etmiş. Yurtdışında ise Japonya, İsviçre ve İtalya gezilerinin organizasyonunda görev ve yer almıştır.  

      • Liderlik, ekip çalışması, planlama ve organizasyon kabiliyeti
      • Kültürlerarası iletişim
      • Analitik düşünme ve etkili problem çözme
      • İşçi sağlığı ve iş güvenliği tecrübesi
      • Bütçe oluşturma ve izleme, hedeflerin hser seviyeye kırınımının sağlanarak sorumluluğun tabana yayılması

       

       

      Danışman

      Eğitim:

      Habire Yahşi Anadolu Lisesi

                                               

      Sabancı Üniversitesi- Endüstri Mühendisliği

      Twente University – International Business Administration Erasmus Programı

       

       

      Yasemin ÖZÇER

      Kıdemli Danışman
      Yasemin ÖZÇER

      Yasemin ÖZÇER

      Özçer, İstanbul Teknik Üniversitesi Kimya Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra çalışma hayatına başladı.

      İş yaşamı süresince, Kalite, Çevre, İşçi Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemleri, Toplam Kalite, İş Mükemmelliği, Süreç Yönetimi,  Stratejik Yönetim ve Planlama, Liderlik, Denetim ve Değerlendirme alanları başta olmak yurtiçi ve yurtdışında, pek çok konuda uzmanlık, sertifika ve değerlendirme programlarına katılmıştır.

      Wheyth İlaçları A.Ş’de çalışma hayatına başlamış olup, Türk, İsveç ve Hollanda ortak projesi olan Mamsan Çocuk Mamaları ve Süt Ürünleri A.Ş’de Kalite Kontrol Müdürlüğü yapmış, daha sonra Selplast Plastik Ambalaj A.Ş’de Ürün Müdürü olarak çalışmalarını sürdürmüştür.

      1986-2010 yılları arasında 24 yıl, Sabancı Holding Kentsa Yerleşkesi şirketlerinde görev yapmıştır. Kordsa Kord Bezi Üretim A.Ş’de 10 yıl Kalite ve Sistem Yöneticisi olarak sürdürmüştür. Takiben, 7 yıl, Sistem Geliştirme Müdürü olarak, Sabancı Holding’in Meksika ve USA ortaklığı olarak kurulan Sakosa A.Ş’ de, proje aşamasından itibaren mükemmellik sistemlerinin oluşturulması çalışmalarında görev almıştır. Aynı zamanda, Sabancı Holding Enerji Üretim ve Dağıtım Şirketi Enerjisa’nın kuruluşunda görevlendirilerek, sistem altyapısının oluşumuna destek vermiştir. 2006-2010 yılları arasında dört kıtada konumlanmış global bir şirket konumuna geçen Kordsa Global Endüstriyel İplik ve Kord Bezi Sanayi ve Ticaret A.Ş.’de Sistem Geliştirme Müdürü olarak çalışıp, profesyonel iş yaşamını tamamlamıştır. 

      Toplam Kalite, Mükemmellik , EFQM Mükemmellik Modeli kapsamında Değerlendirme, Özdeğerlendirme, Süreç Yönetimi ve Süreç iyileştirme Sistemleri, Kıyaslama, Stratejik Yönetim, Tedarik Zinciri ve Tedarikçi Yönetimi Sistemleri, Kalite, Çevre, İş Güvenliği ve Çalışan Sağlığı Yönetim Sistemleri, Kaizen, Kök Neden – Sonuç Analizi, Problem Çözme Teknikleri konusunda 20 yıldır uzmanlık alanlarında eğitim faaliyetlerini sürdürmektedir.

      1996 yılından başlayarak, 15 yılı aşkın süredir KalDer’in “Türkiye Mükemmellik Ödülü” sürecinde görev almakta olup, Avrupa’da EFQM’in ödül sürecinde de değerlendirici olarak yer almıştır. 35’den fazla kuruluşun EFQM Modeline göre Dış Değerlendirme çalışmalarında  değerlendirici / başdeğerlendirici olarak görev yapmıştır.

      IRCA’dan Uluslararası onaylı, ISO 9001 Kalite ve ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemleri Baş Denetçisi belgesine sahiptir, 30’dan fazla dış ülkede, tedarikçi sistem denetlemesi gerçekleştirmiştir.

      YUKARI

      Genel Katılıma Açık Eğitim Takvimi