Nakit Akış Planlaması ve Yönetimi Eğitimi
Nakit Akış Planlaması ve Yönetimi Eğitimi Amacı
Kuruluşların nakit akışını yönetmedeki başarısı, kuruluşun dayanıklılığının ve güvenirliğinin artmasına katkı sağlar. Bu eğitimin amacı; nakit akış kavramı, metotları, planlanması ve disiplinli bir şekilde yönetilmesini sağlayacak yaklaşımların ve uygulamaları aktarılmasıdır.
Nakit Akış Planlaması ve Yönetimi Eğitimi İçeriği
- Nakit Akış Kavramı
- Nakit Akış Yönetiminin Unsurları
- Veri Planı ve Veri Kaynakları
- Girdiler
- Planlama
- Hesaplama
- Çıktılar
- Raporlama ve Tablo Yapısı
- Nakit Akış Yönetimi ve Sorumluluklar
- Vaka (Örnek Şirket Nakit Akış Planlaması)
Katılımcılar
Programa, yöneticiler, yönetici adayları, nakit akış yönetimi tekniklerini öğrenmeye ihtiyaç duyan kişiler katılabilir
Eğitim İhtiyaçları
Eğitim salonu, projektör, yazı tahtası ve üzerinde kağıtlar (flipcharts), renkli kalemler, çeşitli renkte yapışkan bantlar, grup çalışması için pano veya duvar hazırlığı (hazırlanan A4 kağıtlar asılacak), kağıt yapıştırmak için bant, video görüntüsü için ses sistemi, Katılımcıların gönüllü katılımı.
Kategori: | Kurumsal Gelişim Eğitimleri |
Nakit Akış Planlaması ve Yönetimi Sınıf Eğitimi Süresi: | 1 Gün |
Nakit Akış Planlaması ve Yönetimi Online Eğitimi Süresi: | Günde 6 Saat olacak şekilde 1 gün planlanmıştır. Eğitim zoom uygulaması üzerinden gerçekleşmektedir. |